درآمد نصاب کولر گازی

هدف آموزشکده فنی پارس از برگزاری دوره آموزشی نصب کولر گازی تربیت نیروی متخصص برای ورود به بازار کار عالی در این زمینه می باشد. به همین منظور این مرکز آموزشی کلاس نصب کولر گازی را در کارگاهی مجهز برگزار می کند. کارگاه نصب کولر گازی در این آموزشگاه مجهز به چندین نوع کولر گازی از برندهای مختلف می باشد و کارآموزان در طول دوره آموزش نصب کولرگازی می توانند به کار بر روی کولر گازی و نصب کولر گازی به صورت عملی بپردازند. روش تدریس کاربردی و تجربه بالا معلم این آموزشگاه را به بهترین آموزشگاه نصب و تعمیر کولر گازی در تهران تبدیل کرده است. علاوه بر کارآموزان تهرانی، کارآموزان زیادی از سراسر ایران در دوره نصب کولر گازی این آموزشگاه ثبت نام می کنند و مهارت های لازم برای این کار را کسب می کنند.

درآمد نصاب کولر گازی

قبل از آموزش نصب کولر گازی بهتر است با بازار کار و درآمد شغلی کولر گازی آشنا شوید. اما بازار کار نصب کولر گازی در ایران چیست؟ اگر کولر گازی آموزش دهید و مهارت های این رشته را بیاموزید، در یک ماه چه درآمدی می توانید داشته باشید؟ امروزه شاهد هستیم که خرید کولر گازی نسبت به گذشته افزایش یافته است، در حال حاضر این افراد برای نصب کولرهای خریداری شده به نصاب نیاز دارند و این به خوبی نشان می دهد که این شغل در بازار کار خوبی دارد. به همین دلیل است که نصاب های کولر گازی در سال های اخیر بازار داغی دارند. در ضمن اگر با تعمیرات کولر گازی آشنایی داشته باشید و دوره های آموزشی تعمیر کولر گازی را در آموزشکده فنی پارس ثبت کرده باشید بازار کار شما داغتر خواهد شد.

آموزش نصب کولر گازی اسپلیت

معمولا کولرهای گازی از دو قسمت یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده است که برای نصب این دستگاه لازم است هر کدام از این واحدها به صورت جداگانه نصب شوند. در دوره نصب کولرگازی آموزشکده فنی پارس نحوه نصب این دو واحد به صورت عملی آموزش داده می شود.

طرح نصب کولر گازی

اگر قصد نصب کولر گازی برای یک ساختمان چند طبقه را دارید یا می خواهید در ساختمانی کولر گازی نصب کنید، لازم است ابتدا نقشه نصب کولر گازی تهیه و محل نصب یونیت داخلی و خارجی را مشخص کنید. . انجام این طرح باعث می شود که بهترین مکان برای نصب کولر گازی را با توجه به شکل و پلان ساختمان تعیین کنید و این دستگاه بالاترین بازدهی را داشته باشد. کابل های مسی، کابل های برق و سایر تجهیزات مورد نیاز مشخص شده و مراحل نصب با دقت و سرعت بیشتری انجام خواهد شد. با شرکت در دوره آموزش نصب کولر گازی به خوبی با نحوه طراحی این نقشه آشنا خواهید شد.

طرح نصب کولر گازی

برای نصب کولر گازی داخلی، ابتدا باید محل نصب را مشخص کنید. بهترین مکان برای نصب کولر گازی مکانی است که به دور از تابش مستقیم آفتاب باشد، به خوبی بتواند هوای خنک را در تمام قسمت های خانه پخش کند و از استحکام خوبی برخوردار باشد. بهتر است یونیت خارجی به دور از رطوبت و همچنین دور از دیگ و بخاری نصب شود. یکی از مهم ترین مسائلی که در دوره نصب کولر گازی باید به آن توجه شود نحوه انتخاب محل نصب کولر است.

پس از انتخاب محل نصب، باید پایه یونیت داخلی را به دیوار نصب کنید. برای این کار لازم است محل نصب را تراز کرده و سپس روی دیوار سوراخ کرده و با پیچ به دیوار محکم کنید. اگر دیوار کمی محکم است، حتما از پیچ های بزرگ استفاده کنید.

برای عبور لوله های مسی و اتصال یونیت های داخلی و خارجی به یکدیگر، باید سوراخی به قطر 7.5 سانتی متر در دیوار ایجاد کرد و از این طریق لوله های مسی، سیم های برق، لوله های تخلیه از این سوراخ عبور می کنند. به واحد بروید به صورت داخلی وصل شوید. توجه داشته باشید که هنگام سوراخکاری در محل مورد نظر سیم یا لوله ای وجود ندارد و جهت سوراخ باید به سمت بیرون متمایل باشد.

حالا پانل داخلی را روی پایه نصب شده روی دیوار قرار دهید و اتصالات و سیم کشی را بررسی کنید. در دوره آموزش نصب کولر گازی به صورت عملی نصب کولر گازی به شما آموزش داده می شود.

 

https://serviskaran.ir/services/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b1-%da%af%d8%a7%d8%b2%db%8c/




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: